PAY PER CLICK




Co je Pay Per Click (PPC)?

PPC je druh internetové reklamy, v rámci které platíte pouze za návštěvníky. Neplatíte za zobrazení reklamy, platíte poplatek za každé kliknutí na reklamu. Je to v podstatě nákup návštěvníků pro určitou webovou stránku. Placená reklama ve vyhledávačích je jednou z nejpopulárnějších forem PPC. Umožní Vám nabídnout vyhledávači určitou částku, aby se Vaše reklama mohla umístit v sekci sponzorovaných odkazů vždy, když někdo zadá klíčové slovo, které je spojeno s Vaší firmou nebo produktem.




PPC Management

Platformy jako Google AdWords, Seznam.cz S-klik nebo třeba Bing Ads jsou pro váš byznys důležité.  S naší zkušeností z oblasti PPC si můžete být jisti, že Váš byznys pozvedneme. Strategii a výstupy vždy volíme v souladu s velikostí a potřebami zákazníka.
Poskytujeme podporu a vedení tak, abyste dosáhli požadovaného cíle, značně snížili náklady na přilákání nových zákazníků nebo třeba na zvýšení povědomí o Vaší společnosti.



Naše PPC Služby


PPC Audit

Náš audit obsahuje identifikaci cílů, zvážení současných marketingových způsobů a celkové hodnocení.


Seznam.cz S-klik

Čeští zákazníci často hledají i na seznamu. Tuto platformu nesmíme opomenout, poskytneme vám kvalitní know-how.



Reklama na sociálních sítích

Rádi pomůžeme i s PPC reklamou na sociálních sítí pro zacílení na konkrétní skupinu zákazníků.


Kvalitní vyhodnocení

V průběhu kampaní celý děj vyhodnocujeme a upravujeme na základě zpětné vazby. Snižujeme tak náklady.



Google AdWords

Postaráme se o kompletní kampaň, nemusíte si tak najímat žádné zaměstnance na správu reklamních kampaní.


Remarketing & Retargeting

Zvyšte návratnost investic v podobě komunikace se zákazníky, kteří již váš web navštívili. Pomocí remarketingu jednoduše!






Příklad procesu pay per click kampaně:

Vaše pay-per-click (PPC) kampaň může obsahovat následující prvky:

  • Analýza současného stavu marketingu / PPC
  • Definice klíčových slov a vhodných produktů / služeb
  • Tvorba reklamních textů / obrázků
  • Vytvoření kampaní v reklamních systémech
  • Správa cen za prokliky a sledování ROI ukazatele
  • Optimalizace webu, na který se cílí
  • Analýza dopadů a doporučení pro změny v dalším období



Informace

Celý proces není černá díra, kam byste investovali finanční prostředky a nevěděli, co se s nimi stane. Každý měsíc (týden, kvartál…) získáváte podrobné informace o stavu kampaně, o cenách, počtech nových zákazníků získaných touto formou reklamy, důležitých ukazatelích (návratnost, náklady na zákazníka…) a doporučení, jak dále postupovat.





Pojďme odstartovat
Váš projekt



NEZÁVAZNĚ POPTAT